katertje & mobielreparatie?! - Reisverslag uit Kuopio, Finland van Irene Dijksterhuis - WaarBenJij.nu katertje & mobielreparatie?! - Reisverslag uit Kuopio, Finland van Irene Dijksterhuis - WaarBenJij.nu

katertje & mobielreparatie?!

Blijf op de hoogte en volg Irene

21 September 2017 | Finland, Kuopio

Manmanman, dat was me een nachtje zeg. Ik had geen wekker maar ik moest wel om 9 uur beginnen, dus ik sliep heel erg onrustig. Ik had wel gevraagd of Ines me tussen 7 en half 8 wakker wilde maken, dus dat was handig, maar ik voelde me zo beroerd in de ochtend! Mede door de crappy wijn, maar ook zeker omdat ik me zo rot voelde over mn telefoon. Ik zal verder niet uitwijden over m'n kater, maar ik weet wel dat ik geen goedkope wijn meer ga drinken. allemachtig.

Toch: beste beentje voor zetten en gewoon naar de lessen gaan! 's avonds koning 's ochtends koning! Hoewel ik me niet echt goed kon concentreren, ben ik er wel, en na een paar uur gaat de misselijkheid over.

Ik heb geen idee wat ik met m'n mobiel nu aanmoet, maar gelukkig heb ik altijd m'n buddy achter de hand. Ik stuur een berichtje en Antti en zoals ik al verwachtte kan hij me wel helpen! Hij weet een winkel wat een officiele Samsung partner is, dus dat is wel vertrouwd. Omdat het moeilijk te vinden is wil hij wel met me meegaan. heel chill, want ik ben bang dat de mensen in de winkel geen engels spreken.

We spreken af bij de uni, lopen naar zijn huis om zijn fiets op te halen en fietsen dan naar de winkel. Het is een beetje een sloeberwinkel dus ik heb er eerst niet echt een goed gevoel bij. Wel loopt iedereen inderdaad in Samsung kleren en de man spreekt heel goed engels, dus ik vertrouw m'n mobiel aan hen toe. Volgens hem was het inderdaad alleen het scherm, wat aan het loslaten was van de mobiel zelf. Het schermpje moet opnieuw besteld worden en erop gezet worden wat wel een paar dagen kan duren. Ook wordt het wel weer een duur grapje... Maargoed, ik heb mn bestanden én mn mobiel nog, dus een paar dagen zonder telefoon overleef ik wel. #relativeren

Van Maria mag ik haar reserve telefoon lenen (wonder!) dus ik heb een wekker voor morgen.

Ik eet noedels met een berg groenten en wokstuckjes van de vega slager. Helaas is Ines al weg, dus veel vermaak/gesprek is er niet in huis. 'savonds skype ik nog even met Mirjam en mama, is wel weer even fijn. :)

Morgen voel ik me vast weer helemaal fit, en als ik m'n telefoon volgende week weer terug heb is alles weer back to normal!

  • 22 September 2017 - 20:58

    Mamski:

    Ik ken je straks niet weer ireentje-peentje!!
    Hou die vibe!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Irene

Een blog om mijn reizen op te kunnen bijhouden. Het lijkt me leuk om anderen op de hoogte te houden met waar ik mee bezig ben en wat ik meemaak. Mijn eerste reis zal naar Rwanda zijn, om het project Mwana Ukundwa (geliefd kind) te kunnen bezoeken. De tweede reis waar ik verslag van zal gaan doen zal gaan over mijn minorperiode in Finland! Ik ga daar 4 maanden studeren aan de University of Eastern Finland, in Kuopio. Superveel zin in!

Actief sinds 01 April 2017
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 53883

Voorgaande reizen:

21 Juli 2018 - 04 Augustus 2018

Oostenrijk met het gezin

14 Februari 2018 - 18 Februari 2018

Citytrip Berlijn

28 Augustus 2017 - 20 December 2017

Studeren in Finland!

31 Juli 2017 - 14 Augustus 2017

Rwanda - Mwana Ukundwa

Landen bezocht: