Run baby run - Reisverslag uit Kuopio, Finland van Irene Dijksterhuis - WaarBenJij.nu Run baby run - Reisverslag uit Kuopio, Finland van Irene Dijksterhuis - WaarBenJij.nu

Run baby run

Blijf op de hoogte en volg Irene

02 Oktober 2017 | Finland, Kuopio

Vandaag ontving ik weer een lief kaartje van mama. :) Hele lieve varkentjes op de voorkant en een verhaal waar je u tegen zegt. thankss

Helaas is vandaag de renovatie aan gebouw A, waar ik woon, begonnen. Dat betekent dat we de komende weken om 7 uur wakker gemaakt worden en geteisterd gaan worden met irritant geboor en andere geluiden. Maargoed, ik ben een paar dagen in Rusland en de andere dagen ga ik gewoon in de bieb zitten. Beter dan een ingestort dak, nietwaar?!

Ik ben vandaag de hele dag vrij, dus dat betekent dat ik eindelijk een goede studiedag kan hebben. En... het lukt! Tot een uur of 3 ben ik bezig met studeren en het voelt goed om het ene na het andere van m'n to do lijstje af te strepen. Na deze week wordt het weer wat rustiger, dus dat is fijn.

Als ik thuiskom doe ik even een powernapje en daarna is het eindelijk tijd om weer een stukje te gaan rennen, lekker! Halfuurtje, 5,3km, maar wel heel chill. (nog steeds korte mouwen!) Jammer dat ik het niet bij kan houden met mn telefoon.
Na douchen een heerlijke vegan spaghettisaus gemaakt, dus dat was ook fijn. :) Letterlijk en figuurlijk; run baby run! good day.
Chill dagje zo, Ik ben blij met hoe het met me gaat hier!

Ik heb vandaag trouwens nog steeds niks van m'n mobiel gehoord, maar hij zei maandag of dinsdag, dus morgen! :D

  • 05 Oktober 2017 - 22:52

    Mama:

    Over varkens gesproken: je moet even de uitzending van woensdag 4 oktober van Binnense Buiten bekijken. Daar komen Kune Kune varkentjes in voor met en leuk baasje..... helemaal geweldig item.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Irene

Een blog om mijn reizen op te kunnen bijhouden. Het lijkt me leuk om anderen op de hoogte te houden met waar ik mee bezig ben en wat ik meemaak. Mijn eerste reis zal naar Rwanda zijn, om het project Mwana Ukundwa (geliefd kind) te kunnen bezoeken. De tweede reis waar ik verslag van zal gaan doen zal gaan over mijn minorperiode in Finland! Ik ga daar 4 maanden studeren aan de University of Eastern Finland, in Kuopio. Superveel zin in!

Actief sinds 01 April 2017
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 53811

Voorgaande reizen:

21 Juli 2018 - 04 Augustus 2018

Oostenrijk met het gezin

14 Februari 2018 - 18 Februari 2018

Citytrip Berlijn

28 Augustus 2017 - 20 December 2017

Studeren in Finland!

31 Juli 2017 - 14 Augustus 2017

Rwanda - Mwana Ukundwa

Landen bezocht: