Run baby run - Reisverslag uit Kuopio, Finland van Irene Dijksterhuis - WaarBenJij.nu Run baby run - Reisverslag uit Kuopio, Finland van Irene Dijksterhuis - WaarBenJij.nu

Run baby run

Blijf op de hoogte en volg Irene

02 Oktober 2017 | Finland, Kuopio

Vandaag ontving ik weer een lief kaartje van mama. :) Hele lieve varkentjes op de voorkant en een verhaal waar je u tegen zegt. thankss

Helaas is vandaag de renovatie aan gebouw A, waar ik woon, begonnen. Dat betekent dat we de komende weken om 7 uur wakker gemaakt worden en geteisterd gaan worden met irritant geboor en andere geluiden. Maargoed, ik ben een paar dagen in Rusland en de andere dagen ga ik gewoon in de bieb zitten. Beter dan een ingestort dak, nietwaar?!

Ik ben vandaag de hele dag vrij, dus dat betekent dat ik eindelijk een goede studiedag kan hebben. En... het lukt! Tot een uur of 3 ben ik bezig met studeren en het voelt goed om het ene na het andere van m'n to do lijstje af te strepen. Na deze week wordt het weer wat rustiger, dus dat is fijn.

Als ik thuiskom doe ik even een powernapje en daarna is het eindelijk tijd om weer een stukje te gaan rennen, lekker! Halfuurtje, 5,3km, maar wel heel chill. (nog steeds korte mouwen!) Jammer dat ik het niet bij kan houden met mn telefoon.
Na douchen een heerlijke vegan spaghettisaus gemaakt, dus dat was ook fijn. :) Letterlijk en figuurlijk; run baby run! good day.
Chill dagje zo, Ik ben blij met hoe het met me gaat hier!

Ik heb vandaag trouwens nog steeds niks van m'n mobiel gehoord, maar hij zei maandag of dinsdag, dus morgen! :D

• 05 Oktober 2017 - 22:52

Mama:

Over varkens gesproken: je moet even de uitzending van woensdag 4 oktober van Binnense Buiten bekijken. Daar komen Kune Kune varkentjes in voor met en leuk baasje..... helemaal geweldig item.