korte dagen... - Reisverslag uit Kuopio, Finland van Irene Dijksterhuis - WaarBenJij.nu korte dagen... - Reisverslag uit Kuopio, Finland van Irene Dijksterhuis - WaarBenJij.nu

korte dagen...

Blijf op de hoogte en volg Irene

23 November 2017 | Finland, Kuopio

Vanochtend hoefde ik pas om 12 op de uni te zijn, dus ik vulde mn ochtend met het afmaken van mn learning diary. Fijn om weer even iets af te ronden. Als ik mn fiets op stap merk ik meteen dat mn versnellingen weer werken! hiephoi! Gauw naar de uni fietsen! halverwege breekt mn trapper af... fijn :( Nou een nieuwe trapper is vast goedkoper en makkelijker te fixen dan nieuwe versnellingen... Het fietst wel vervelend zo, met alleen een stangetje.

De presentatie van Bonnie en mij over de plaag gaat prima. Geen druk dus lekker ontspannen verteld. Daarna moeten we nog in groepjes een wetenschappelijk artikel lezen over vaccinaties en het krijgen van autisme. Om 2 uur is de saaie les eindelijk voorbij! Morgen ben ik vrij, dus het is weekend! (maar 2 dagen les gehad, totaal maar 6 uur maargoed)

Samen met Suzanne, Lena en Lindy ga ik lunchen. Het zijn dit keer weer wortelpannenkoekjes met bessensaus en aardappeltjes. ZO LEKKER. Ook weer een salade erbij en een paar hompen brood. Om 3 uur ga ik (na de lunch dus) naar huis. De weg terug valt nogal zwaar. ik kan niet chill fietsen door die ene trapper en de sneeuw is behoorlijk dik dus het fietst zwaar. Bovendien waait de poedersneeuw heel pijnlijk recht mn gezicht in. Het mag dan 'maar' -4 zijn, maar de gevoelstemperatuur is -13...

Thuis praat ik eerst even met Ines over onze dagen en over mijn weekend plannen en dan ga ik even een powernap doen. 2 uur later word ik pas wakker... komt vast door het weer ;) Ik eet mn curry van gisteren op en s avonds skype ik even met mirjam en een uur met pap en mam. Dat voelt altijd fijn, zeker nu ik ze over een maand! weer zie! :D

(de dag duurt nu trouwens maar ongeveer 6 uur :O!)

Niet zo'n spannende dag (alweer niet)

Tags: sneeuw, hagel, wind, koud, kou

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Irene

Een blog om mijn reizen op te kunnen bijhouden. Het lijkt me leuk om anderen op de hoogte te houden met waar ik mee bezig ben en wat ik meemaak. Mijn eerste reis zal naar Rwanda zijn, om het project Mwana Ukundwa (geliefd kind) te kunnen bezoeken. De tweede reis waar ik verslag van zal gaan doen zal gaan over mijn minorperiode in Finland! Ik ga daar 4 maanden studeren aan de University of Eastern Finland, in Kuopio. Superveel zin in!

Actief sinds 01 April 2017
Verslag gelezen: 358
Totaal aantal bezoekers 53900

Voorgaande reizen:

21 Juli 2018 - 04 Augustus 2018

Oostenrijk met het gezin

14 Februari 2018 - 18 Februari 2018

Citytrip Berlijn

28 Augustus 2017 - 20 December 2017

Studeren in Finland!

31 Juli 2017 - 14 Augustus 2017

Rwanda - Mwana Ukundwa

Landen bezocht: