Outlet storen en videobellen met Dani - Reisverslag uit Kuopio, Finland van Irene Dijksterhuis - WaarBenJij.nu Outlet storen en videobellen met Dani - Reisverslag uit Kuopio, Finland van Irene Dijksterhuis - WaarBenJij.nu

Outlet storen en videobellen met Dani

Blijf op de hoogte en volg Irene

28 November 2017 | Finland, Kuopio

Eerst heb ik weer van 8-10 immunology, weer heel nice, en daarna duik ik de bieb in om aan mn analyse over het Nederlandse gezondheidsbeleid te werken. Opzich best interessant omdat ik er niks van weet hoe bijvoorbeeld de schijf van 5 tot stand is gekomen en wie wat financiert.
Ik heb echt mega mega honger na een paar uur (tja, wat wil je als je om 7.15 al eet...) maar ik heb met Bonnie en Demi afgesproken om samen te eten en Bonnie heeft tot 1 uur de wasmachine... dus het duurt nog wel even. Tegen de tijd dat we gaan eten heb ik echt ontzettende steken in m'n buik van de honger, niet chill!

Het eten is suuuuperlekker maar door mn buikpijn kan ik er niet echt van genieten. Ik heb deze keer niet teveel opgeschept, dus ik leerde van mn fout gisteren. Het is pesto/wortel lasagna, écht lekker! Bovendien zijn er linzen, olijven en banaan bij de salade!

Na lunch ga ik met Bonnie naar de outlet dicht bij mijn huis. Ik wil daar echt al heel lang een kijkje nemen maar het kwam er steeds niet van. We wilden even kijken of er extra warme dingen waren voor lapland. We hebben uiteindelijk niks gekocht maar ze hadden hele hele leuke sportkledingen bikini's. Ben wel heel trots op me dat ik niks heb gekocht, want ik heb zelfs dingen gepast! Maaaar: Ik heb het nu niet nodig en ik heb geen ruimte in mn koffer. :)
Na de outlet heb ik nog even een kijkje genomen in de Kirparilla, de tweedehandswinkel, en wel leuke dingen gezien (vooral engelse boeken) maar zelfde verhaal als hiervoor: no space & niet nodig.

Even een paar boodschapjes bij K-market doen en dan hup naar huis. Lekker donker alweer, en koud. Ik bedenk me ook dat ik alweer heel lang niet heb hardgelopen, maar deze week is zo druk en chaotisch met alles wat lastminute nog moet gebeuren.
Thuis maak ik een vegan couscoussalade met komkommer, mais, champignons en wortel, erg lekker en gezond!

's avonds werk ik aan mn opdracht, Nog niet helemaal af maar wel bijna, dus dat is chill. Toch altijd weer fijn als je iets af hebt. 's avonds ga ik ook nog even videobellen met mn lieve nichtje Dani! Echt zo leuk om haar even te zien en zij is ook altijd heel geinteresseerd in mij en ze stelt zulke leuke en goede vragen! Tot nu toe staat ze op naar vwo gaan, dus ik ben heel trots op haar :) Het was heel gezellig (we zouden 5 minuten doen omdat het al later was, maar het werd 20 minuten!) Ook mn oom Rob nog even gedag gezegd ^^

Vandaag heb ik 2 kaartjes weer ontvangen. 1 uit Taiwan (via Postcrossing) en 1 van Elize, heel erg leuk en lief! :) Stond echt een hele lieve tekst op. Thanksss!

Morgen wordt een volle dag, dus ik ga gauw slapen!

  • 30 November 2017 - 17:32

    Irene:

    Wat leuk, gebeld met Dani ! Dan lijkt iedereen toch eventjes dichtbij he? En hoe wilde je gaan hardlopen met al die gladheid? Denk niet dat je heel ver komt! Of heb je een route die op de grote weg blijft waar gestrooid is? Bijna al Lapland joh! Maar tot die tijd nog even genieten van je 6;45 opstaan en om 8u college hebben, ik herinner me opeens weer dat ik dat ook gewoon had! Maar ik denk denk dat ik wel 7:01 kon opstaan en dan nog op tijd kwam. Hier is het koud. Brrrrr

  • 30 November 2017 - 23:04

    Mamski:

    David komt steeds meer in zicht??? Hihihi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Irene

Een blog om mijn reizen op te kunnen bijhouden. Het lijkt me leuk om anderen op de hoogte te houden met waar ik mee bezig ben en wat ik meemaak. Mijn eerste reis zal naar Rwanda zijn, om het project Mwana Ukundwa (geliefd kind) te kunnen bezoeken. De tweede reis waar ik verslag van zal gaan doen zal gaan over mijn minorperiode in Finland! Ik ga daar 4 maanden studeren aan de University of Eastern Finland, in Kuopio. Superveel zin in!

Actief sinds 01 April 2017
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 54019

Voorgaande reizen:

21 Juli 2018 - 04 Augustus 2018

Oostenrijk met het gezin

14 Februari 2018 - 18 Februari 2018

Citytrip Berlijn

28 Augustus 2017 - 20 December 2017

Studeren in Finland!

31 Juli 2017 - 14 Augustus 2017

Rwanda - Mwana Ukundwa

Landen bezocht: