Dieuwertje jarig! - Reisverslag uit Kuopio, Finland van Irene Dijksterhuis - WaarBenJij.nu Dieuwertje jarig! - Reisverslag uit Kuopio, Finland van Irene Dijksterhuis - WaarBenJij.nu

Dieuwertje jarig!

Blijf op de hoogte en volg Irene

05 Oktober 2017 | Finland, Kuopio

Vandaag is Dieuwie jarig! Geen tiener meer! Helaas waren er geen veganistische taartjes in de Cafeteria, maar in gedachten heb ik er 1 gegeten en voor je gezongen! Gefeliciteerd lieve vriendin, daar aan het andere eind van de wereld! <3

vandaag heb ik eigenlijk niet zoveel gedaan. De presentatie ging goed, duurde alleen ietsje te lang, maar de beoordelaar was tevreden. Ik ben daarna gaan studeren in Oppari, geluncht met Demi, haar huisgenootje Camille uit Frankrijk, haar beste friend Rym en nog wat mensen uit Spanje. Was wel gezellig. Daarna weer de bieb in en rond half 4 naar huis gegaan. Het weer is heel erg mooi, maar al een paar dagen geen blauwe lucht/zon gezien. De bomen zijn nog wel steeds heel er mooi, ik hoop dat het zo blijft tot marlinde er is, maar dat zal wel niet.

Nog steeds niks van mn mobiel gehoord...
Lekkere curry (vegan) gemaakt en wat chippies tijdens een serie. 's avonds een hele fijne stille tijd gehad, heel inspirerend was het :)
Ik heb vandaag ook nog wat mensen van Lux gesproken, gewoon omdat ik ze mis. Dat konden ze heel erg waarderen !

Kalpa heeft vandaag verloren met 3-4. Jammerrr! Ze waren vast moe van gisteren.
Nou, vandaag was niet zo'n spannende dag dus, vooral leren en eten, haha! Ik hoop dat Dieuw een leukere dag had.

Morgen ga ik maar weer naar de mobiel-winkel en hopelijk weer een rondje hardlopen. Ik ben de hele dag vrij morgen!

  • 08 Oktober 2017 - 23:08

    Dieuwertje :

    Ahhh lief Ireen <3

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Irene

Een blog om mijn reizen op te kunnen bijhouden. Het lijkt me leuk om anderen op de hoogte te houden met waar ik mee bezig ben en wat ik meemaak. Mijn eerste reis zal naar Rwanda zijn, om het project Mwana Ukundwa (geliefd kind) te kunnen bezoeken. De tweede reis waar ik verslag van zal gaan doen zal gaan over mijn minorperiode in Finland! Ik ga daar 4 maanden studeren aan de University of Eastern Finland, in Kuopio. Superveel zin in!

Actief sinds 01 April 2017
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 53863

Voorgaande reizen:

21 Juli 2018 - 04 Augustus 2018

Oostenrijk met het gezin

14 Februari 2018 - 18 Februari 2018

Citytrip Berlijn

28 Augustus 2017 - 20 December 2017

Studeren in Finland!

31 Juli 2017 - 14 Augustus 2017

Rwanda - Mwana Ukundwa

Landen bezocht: