studeren & Mobiel?! - Reisverslag uit Kuopio, Finland van Irene Dijksterhuis - WaarBenJij.nu studeren & Mobiel?! - Reisverslag uit Kuopio, Finland van Irene Dijksterhuis - WaarBenJij.nu

studeren & Mobiel?!

Blijf op de hoogte en volg Irene

09 Oktober 2017 | Finland, Kuopio

vandaag ben ik (op 2 uurtjes principles of nutrition) hele dag vrij. Ik heb met Demi afgesproken om samen alles van Foundations of Public health door te nemen zodat we goed voorbereid zijn morgen.
Van 9-12 zijn we non stop bezig met het doornemen van de colleges en het beantwoorden van de vooraf gegeven vragen. Demi heeft vooral veel gestampt, ik ken vooral voorbeelden, dus we zijn een goed team. Om 12 uur hebben we super erge honger en kunnen we ons niet meer concentreren dus is het tijd voor lunch. Er zijn spinaziepannenkoeken met een soort jamsaus. Superlekker, maar niet vegan. Ik vraag de het vegan-gerecht, en dat is altijd een verrassing... Fallafel balletjes! Positive surprise, want ze zijn erg lekker! aardappeltjes erbij, broodje, salade, Helemaal verdiend na 3 uur lang goed aan de slag!

Helaas blijft het bij die 3 uur, want we hebben allebei hoofdpijn en totaal geen zin meer. Bovendien moet Demi de was doen en heb ik van 2-4 nog college. Na college ga ik voor de driehonderste keer naar de winkel om te vragen of mijn mobiel nou eindelijk klaar is. op de fiets, want ik had geen zin om weer met bustijden enzo rekening te houden. Helaas was de goed Engels sprekende man niet in de winkel dus de andere man zei dat ik morgen maar terug moest komen. Nou... mooi niet! Ik heb gezegd dat ik niet zonder mobiel of zonder plan de deur uit ga. Toen stelde ik voor om Lauri (die man die er dus niet was) te bellen, en dat deden we. Hij beloofde dat het morgen klaar zou zijn. In principe ben ik een beetje mn vertrouwen in zijn beloftes kwijt geraakt maar ik heb hem op het hart gedrukt dat ik heel vervelend ga zijn als het morgen niet klaar is. (ik ga woensdag naar Rusland, dus dan wil ik wel een werkende telefoon!)

Beetje teleurgesteld naar huis fietsen, hoewel ik al verwachtte dat het niet klaar zou zijn vandaag, baal ik toch weer. Elke dag is weer een dag te lang, haha! Trouwens, ik denk dat ik wel wat afgekickt ben weer. Na Rwanda gebruikte ik de eerste dagen m'n telefoon ook veel minder.

Het is inmiddels al tegen etenstijd, dus ik maak een lekker vegan restjes prutje om in tomatenwraps te doen. Het wordt een super lekker prutje, dus ik ga 't zeker nog een keer maken!

's avonds probeer ik de paar colleges te leren waar Demi en ik vanochtend niet aan toe gekomen zijn, maar ik ben zo moe en snel afgeleid dat het niet echt werkt. Ik ga lekker vroeg slapen, we zien het morgen wel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Irene

Een blog om mijn reizen op te kunnen bijhouden. Het lijkt me leuk om anderen op de hoogte te houden met waar ik mee bezig ben en wat ik meemaak. Mijn eerste reis zal naar Rwanda zijn, om het project Mwana Ukundwa (geliefd kind) te kunnen bezoeken. De tweede reis waar ik verslag van zal gaan doen zal gaan over mijn minorperiode in Finland! Ik ga daar 4 maanden studeren aan de University of Eastern Finland, in Kuopio. Superveel zin in!

Actief sinds 01 April 2017
Verslag gelezen: 267
Totaal aantal bezoekers 54071

Voorgaande reizen:

21 Juli 2018 - 04 Augustus 2018

Oostenrijk met het gezin

14 Februari 2018 - 18 Februari 2018

Citytrip Berlijn

28 Augustus 2017 - 20 December 2017

Studeren in Finland!

31 Juli 2017 - 14 Augustus 2017

Rwanda - Mwana Ukundwa

Landen bezocht: